Strony

poniedziałek, 10 września 2012

sun, fire, dreams.


Cześć! :)
Koszula jest ponadczasowym elementem garderoby, w odpowiednim wydaniu świetnie nadaje się do szkoły, pracy, na spotkanie z przyjaciółmi. Uwielbiam czuć, że moje ciuchy stają się magicznym sposobem na wyrażenie tego co czuję.  Ludzie mówią "dodatki tworzą styl", a większość osób które obserwuję będąc w sklepie, w parku, na przystanku autobusowym, osób które biegną i śpieszą się nieustanie, nie noszą ich.
Czy to znaczy, że nie mają własnego stylu? 






 Zapraszam na mój fanpage na facebooku : [kliknij tutaj] :)







A tutaj mam dla Was trochę słodkości. Zdjęcia pochodzą z ostatniego wypadu do Pizzy Hut. :)



Długo polowałam na jazzówki z Carry, ponieważ podoba mi się motyw kwiatów, udało mi się je kupić na wyprzedaży, gdy kosztowały jedne 30 zł!


Wczoraj był międzynarodowy dzień urody, dlatego chciałabym Wam pokazać moje ulubione pomadki do ust! Czy któraś z Was ich używa? Ja rozkoszuję się ich smakiem od roku, są cudowne!
Mam nadzieje, że każda z Was poświęciła wczoraj chociaż minutkę swojej urodzie! : )




shirt - SH
Top - H & M
pants - accessories pieces
necklace - a gift for 15th birthday
shoes - Lesta

34 komentarze:

  1. pięknie! a ten dekolt! mmm :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak dodatków to też jakiś styl. Ja ostatnio mało ich wybieram.
    Twórz własne definicje zamiast przyjmować innych :)
    Bardzo podobają mi się Twoje buty i zdjęcia mają ciekawy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały blog, masz świetne wyczucie stylu. Dzięki za odwiedziny. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mam nadzieje, że masz racje i niedługo się doczekam jak mi szczęście zapuka ... Eh dokładnie. Ale ja juz nauki nie mogę odkładac :/ i tak za bardzo odłożyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Loooooove that shirt!
    By the way, thank you for commenting my blog)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice pictures! New follower! Follow me? Muak ;) maira

    www.myselffashionshow.com

    OdpowiedzUsuń
  7. butki z Carry są świetne :) jesteś bardzo fotogeniczna! a co do lip smackersów - to również je lubię z wyjątkiem Fanty :< / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, jak również stylizacja.
    -----------
    zapraszam: shinyshoees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna stylizacja i cudne te jazzówki, jakoś mi nie było po drodze je kupić chociaż się zamierzałam do kupna cale wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. interesujaca stylizacja, ale przede wszystkim- piekne zdjecia !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam koszule i uważam to za jeden z najbardziej uniwersalnych elementów garderoby - każdy w nich dobrze wygląda i pasują wszędzie i zawsze. Twoja jest świetna!

    jeśli chodzi o dodatki, to myślę, że potrafią one 'zrobić' cały strój i dodać mu charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :)). Buciki! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz ;).
    Fajna stylizacja. Prosta, ale elegancka. Moją uwagę przykuł Twój naszyjnik :).
    Pozdrawiam i zapraszam częściej,
    O.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszula i piękne włosy. ;)
    Dziękuję za odwiedziny. Ja zaobserwowałam i liczę na rewanż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula jest super!
    Dziękuję za miły komentarz :)
    Obserwuję,

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna koszula..;)

    a te pysznosci mmmm;))

    OdpowiedzUsuń
  17. everything looks so nice here. love it!!! and the food, yummy.
    the blouse is just perfect.

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  18. Awesome pictures!! Great blog, thanks for following me!!

    xoxo,diana
    http://www.xoxodiana.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna koszula!!!:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. no, nivea jest niepowtarzalny. uniwersalny i ponadczasowy :)
    świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnie zdjęcie jest przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing post!!!!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for your lovely comment!!
    I follow you now!!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna koszula, świetna sceneria i te pyszności na talerzu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice pics, love the last one, it's so beautiful!

    Thanks for the comment in my blog, Would you like if we follow each other. :)

    http://ftalecreations.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojaaciee lava cake z pizzy hut wymiata! ;)

    Pozdrawiam,
    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. *.* Rewelacja :) Wspaniała koszula, świetne zdjęcia i ten klimat mmmmm

    OdpowiedzUsuń


Jeśli obserwujesz mojego bloga, napisz. Zrobię to samo. :)
If you follow my blog... Just write it and I'll do the same. :)