Strony

piątek, 8 lutego 2013

My favorite shops! ♥ Accessories and Clothes.


Cześć! Dzisiaj mam dla Was dość nietypowy post :)) Chciałabym Wam pokazać rzeczy, które skradły moje serce  :))  Jestem bardzo ciekawa, co przypadnie Wam najbardziej do gustu. 

 1. Obudowy mam od pewnego czasu.. Pierwsza z motywem kwiatów. Jest idealna, bo gdy tylko spojrzę za okno.. I stwierdzę, że mam dość tej zimy. Ona przypomina mi, że już niedługo będzie cieplutko :))  Druga z boomboxem.. Od zawsze marzyłam by takie cudo stało na mojej szafie. Marzyłam, marzę.. Więc gdy tylko zobaczyłam tą obudowę, od razu pomyślałam. Musze ją mieć..  Glitter.pl
 2. Okulary z ALDO, kupione na wyprzedażach. Przydają się gdy zimą zawita do nas słońce. Są dość urocze. W prawym dolnym rogu (gdy patrzycie na zdjęcie) możecie zauważyć malutkie serduszko. Bransoletki pochodzą z różnych miejsc, aczkolwiek je uwielbiam. 
 3. Kolejne okulary z ALDO . Ubóstwiam ich kolor, który jest jednym z moich ulubionych :))
 4. Bransoletki ze Szkatułki Przyjemności . Są boskie! Pierwsza wykonana na moje specjalne zamówienie.. Z czego się bardzo cieszę. Od zawsze pragnęłam takiej skromnej, jaspisowej bransoletki, która ma w sobie to coś! :)) Każdą z nich kocham osobno! :)) 
 5. Sweter, czy jak kto woli tunika ze sklepu confassion.pl ! Uwielbiam go za złotą nitkę, skórzane wstawki  i ćwieki!  Powiem tak "Idealnie pasuje na każdą okazję."  :))  W mojej szafie możecie znaleźć cudowną sukienkę z motywem wilka, właśnie z tego sklepu!  Zapraszam tutaj : wolf & confassion & travart .
 6. Moje marzenie.. Spełnione! Dość oryginalne buty z ćwiekami ze sklepu sequinshoes.pl 
 7. Bernardyna na misiu z szyjemysukienki.pl! Cudo, które posiadam od niedawna.. Idealna na chłodne wieczory, cieplutka. Ma w sobie coś, czemu nie mogłam się oprzeć :)) Idealna dla kobiet, które uwielbiają nosić duże, męskie, ciepłe bluzy :)). A chciałyby dać już spokój swojemu mężczyźnie, przyjacielowi.. Dodam jeszcze, że jest boska w dotyku! 
8. Bluza z alohafromdeer.com, którą wspólnie z Wami wybrałam TUTAJ jest już moja! Jest piękna :) 

35 komentarzy:

  1. okulary bransoletki i ostatnia bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności!!! Okulary jak najbardziej się przydają nawet zimą! Te miętowe jak najbardziej w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obudowy i ostatnia bluza genialne <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty z ćwiekami - uwielbiam! już czekam na wiosnę, by się w takich pokazać;-)!

    OdpowiedzUsuń
  5. love every stuffs here dear..
    Specially fot those glasses:)

    followed you.
    Xoxo,Ila

    OdpowiedzUsuń
  6. cuda same!
    zazdroszcze pokrowców, mój tel jest za mały do nich ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely clothes! thanks for the comment and following! im your new follower as well :) kisses!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi miło ja także dodaję :)

    świetne rzeczy chętnie bym Ci podebrała niektóre z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute bracelets and beautiful shoes!

    Sylvia
    www.sylvialovespink.com

    OdpowiedzUsuń
  10. great items!!:)) I am now following you too dear! thank you so much for your comment and for following:)) keep in touch:)) happy weekend! I have a new post now and would love to know your opinion on it!!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great pictures! I follow you too.. Thanks for your comment on my blog :)

    voguemybible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne robisz zdjęcia :3 Ja sama czekam na telefon by móc na niego założyć obudowę :3 Marzy mi się jakaś w szalonym wzorem :3
    Zapraszam na nowy wpis po tygodniowej przerwie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. I´m following you!
    http://fashionbyelena.blogspot.com.es
    https://www.facebook.com/Fashionbyelena

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice blog.
    Do you want to follow each other?

    http://tonyandstyle.blogspot.com/?spref=fb

    OdpowiedzUsuń
  15. wow mnie podoba się wszystko idealnie trafione w mój gust! ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana! też mam sweter-tunikę z confassion! faktycznie sprawdza się na wiele okazji! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. okulary z 2 i bluiza 8 wpadly mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you, girl! :D I'm following you back straight away!

    Your new stuff is awesome and I'm totally in love with the last sweater, so cute!

    Xx, Sara.

    http://saritschka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Great finds, I love the last sweater!!!
    Come to visit my blog and, if you want, let's follow each other on GFC, Bloglovin and Facebook!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  20. Really cute clo9thes.

    xoxo

    http://www.sakuranko.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the sunglasses!

    Check my latest post on the blog: http://www.allyouneedisfashion.com/2013/02/consonno-town.html#more

    OdpowiedzUsuń
  22. bluza z ostatniego zdjęcia jest świetna *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za wspaniałości, absolutnie wszystko mi się podoba zarówno ciuszki jak i stylowa biżuteria! Masz świetny gust :*

    OdpowiedzUsuń
  24. such a great stuff, love those sunglasses!

    OdpowiedzUsuń
  25. cudwowne nowości ,buciki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy ! :D Pozdrawiam !

    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ mi miło, że tunika z mojego butiku znalazła się na tej liście <3 Dziękuję! ;**

    Mnie przyciągnęła ta cieplutka bluza - aż chce się do niej przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  28. BOSKIE *.* <3
    Kocham tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  29. okulary 3 i ostatnia bluza ŚWIETNA !

    OdpowiedzUsuń


Jeśli obserwujesz mojego bloga, napisz. Zrobię to samo. :)
If you follow my blog... Just write it and I'll do the same. :)