Strony

czwartek, 14 lutego 2013

Valentine's Day || small mix .

czapki - beanietime

25 komentarzy:

  1. Pierwsze trzy zdjecia - Cuuudoo :) ! Czapki sa bardzo slodkie i bardzo ciekawe, nie widzialam wczesniej podobnych. Podoba mi sie tez deser.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great photos! Love the his and hers hats...cute :)

    Sylvia
    www.sylvialovespink.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No oczywiście co mi się najbardziej podoba? Koktajl i deserek, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia *__* Aż mam ochotę na taki pucharek lodów :3
    Zapraszam na piątkowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Czapki- lubię to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for your lovely comment on my blog! Thanks for your follow as I'm you new follower as well!

    Love this post, love the him and her hats, the heart-shaped earrings so cute!

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koktajle truskawkowe - mmm... <3

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie :) zostaję i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm swietny koktajl ,bardzo mi sie tu podoba ;)zapraszam do mnie nowy post http://forward-pola.blogspot.com/2013/02/dla-urody-trzeba-cierpiec.html obserwujemy ?;)
    buziaki pola

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, a deserek z chęcią bym zjadła ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooojej :D Bardzo Ci dziękuję za takie miłe słowa u mnie jak i na prestige!! <3 Ale mi ciepło na sercu!:) Dziękuję! :*
    Bardzo mi miło i się cieszę, że tak Ci się podobają moje 'bazgroły' ^^ Hehe zapraszam, to z chęcią Cię wymaluję :D :)
    A zdjęcia suuuuuuper :) Kurcze ale mi narobiłaś ochoty na słodkości! Niedobra Ty! :P
    A w takim sercu ze świeczek już kilka razy siedziałam :D :)
    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaaaa... Czapki ! Uwielbiam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale deser wygląda apetycznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Alright I love those beanies! Thank you for following, I'm following you too:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I want those beanies!! Love them! :)))

    <3

    Would you like to follow each other? =)

    http://thecasualprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. The cocktails look so damn yummy! :D And I love the beanies - really cool.

    Xx, Sara.

    http://saritschka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Jeśli obserwujesz mojego bloga, napisz. Zrobię to samo. :)
If you follow my blog... Just write it and I'll do the same. :)